POSTIKORTTI


Etsin sua kaikkialta myös lentoasemalta,
löytänyt en mä kuitenkaan, mistä nyt sinut löydän.
Kiersin mä joka pöydän, juossut sä et kapakkaan.
Pienen riidan tähden, sanoit yksin lähden, minut jätit katumaan.
Matkalaukut kannoin, onnistuvan vannoin matkan toiseen maailmaan.

POSTIKORTIN SÄ MUISTIT LÄHETTÄÄ "lähettää"
RAKKAUDESTA EI MITÄÄN MULLE JÄÄ
POSTIKORTIN SAIN ILMAN IKÄVÄÄ "ikävää"
NYT EIKÖ RIITÄ MUN ANTEEX PYYNNÖT NÄÄ.

kertosäe 1x

Yhden virheen tähden teit sen muiden nähden,
panit miehen polvilleen. Ansaitsin mä kai sen vuoksi toisen
naisen, hyppäsin mä nyt tyhjyyteen. Nyt on kaikki mennyt, uudestaan mä en nyt
sorru samaan tyhjyyteen, saavun maailmalta rakkaudelle valta se meidät yhteen
johtaneen.

kertosäe 2x

välisoitto

kertosäe 2x

iik..tämä biisi kuului taas ihanalle Janne Hurmeelle..Tykkään tän vanhoista levyistä
niissä on enemmän hohtoo ja parempia biisejä. Kirje kuuluu myös suosikkiini mut siitä
en muistakaan sanoja ulkoo niin ei voi kirjoittaa tänne ylös niitä. Täytyy lisäillä sitten
kun muistaa.