TAHDON POIS


TAHDON POIS TÄÄLTÄ SINNE MISSÄ SOITTO SOIS,
KANSSAS SUN TUMMAAN YÖHÖN TANSSIMAAN.
SYKSY YÖ, MAAHAN LYÖ, SIKSI TULLA TAHTOISIN,
TAKAISIN...KAUPUNGIN VALOIHIN.

Luulin löytyvän rauhan sisäisen
nyt sen ymmärrän, rauhaa saanut mä en.
Seuraas ainiaan täällä jäin kaipaamaan,
kaiken alkaisin nyt uudestaan.

kertosäe 1x

Täällä ilta on liian hiljainen
tuuli tauoton soittaa sävelen
tuoksun asfaltin tunnen joskus vieläkin
rytmin kiihkeän sen tahtoisin

kertosäe 2x


              SUA ILMAN EN VOI OLLA


Sua ilman en voi olla, olet luonain joka hetki
näen ympärillä katseen sinun silmien.
Sua ilman en voi olla, radiosta sen jo kuulen
sillä sinusta nyt jo kertoo laulu jokainen.

Tämän täytyy kyllä olla sitä suurta rakkautta
koska sellaista en tuntenut oo aiemmin
minä muistan yhä kaiken mitä kertonut oon sulle
mitä eilen sanoin, mitä huomenna sanon.

Mikä estää meitä kahta onnen lasta,
elämässä, rakkautta tuntemasta
tule aamuin, tule päivin, tule illoin
sinä tiedät, minä kaipaan sinua silloin.

välisoitto

kertosäe 1x Sua ilman en voi olla,olet luonain joka hetki
näen ympärillä katseen sinun silmien
Sua ilman en voi olla, radiosta sen jo kuulen
sillä sinusta nyt jo kertoo laulu jokainen.

Mikä estää meitä kahta onnen lasta, elämässä,
rakkautta tuntemasta. Tule aamuin, tule päivin,
tule illoin. Sinä tiedät, minä kaipaan sinua silloin.

Nämä kaksi on Janne Tulkin lauluja, myös hänen lauluista tykkään ja omistanhan
pari hassua levyäkin,mutta keikoilla en ole koskaan käynyt,vaikka oisin halunut,mutta
aina on ollut muuta. Kirjoitin fanipostii Tulkille silloin kun olin 15 ja sain häneltä
omakätösen kirjeen takaisin jossa oli kuvakortti mukana. Kirje on vieläkin tallessa,
varatossa jossain laatikossa,kun on varaston tyhjennys niin etsin sen sieltä samalla ja laitan tänne
blogini sivuille sen.