Kun syksy saapuu, talvi saa.
Katson, näen pihamaan.
Lehdet lentää, putoaa.
Uinuu puut ja jäätyy maa.
Kesän muisto lämmittää,
taas kun tulee pimeää.
Kynttilät saan sytyttää
ja päätä tyynyyn painaa.
Kohta kesä lämmittää
ja talvi on taas vainaa.

#################################################

Luokseni et saapunut,
et mua mukaasi huolinut.

Jätit mulle pelkkää pimeää,
ilman sua ei ole elämää.

Mä jäin sua tänne kaipaamaan,
ikuisesti rakastamaan.

Toivon että joskus tulet takaisin,
sitä minä niin haluaisin.

#################################################

Säryin kuin lasienkeli.
Olin niin rikki, itkin.
Haluaisin lopettaa tämän tuskan.
Miten joku voi tehdä minulle näin?
Itkin tunteja, vain itkin.
Minun täytyi kasata itseni väkisin,
kuin pieni tyttö korjasi särkyneen lasienkelin.
Liimattiin minut yhteen,
mutta pienikin kosketus, sanominen,
saisi minut taas rikki.

kolme kaunista runoa lehdestä otin.