Tein testin www.testimaa.com sivulla ja

testin tuloksena sain; Henkinen ikäni on 19v. 6vuotta alakanttiin..:)
meni aika paljon vikaan mun henkinen ikä - testi.

__________________________________________________________________________
Toisessa testissä olin henkisesti 37-vuotta! -12vuotta enemmän kuin nyt. =)
aikas hauskoja nämä testit...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tein Kyylä-testin ja tulos oli tälläinen; olen 22% kyylä.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tein Kuolema - testin ja sen mukaan kuolisin 10.2.2053 (mietin et mink ikäinen oisin mut en jaksa laskea niin pitkälle,nyt ei toimi lasku pää) mut jos joku jaksaa laskee niin ilmottaisitko minulle jättämällä kommentti laatikkoon siitä.
_________________________________________________________________________
INHETERO - TESTI
-ehkä et olekaan niin hetero kuin luulit-
Tein tämänkin testin ja tulos oli; olen 35% INHETERO :))