SARA23.JPG (17113 bytes)
  Minä Rakastan Sua..

1)  Keskellä vuosien, kiireen ja työn
     maailma sai meidät pysähtymään
     hiljainen hetki, kauneus yön sai rakkaimmat
     muistomme elämään.
     Nuoruuteen kanssas saan & vaipua muistojen huumaan.
     Muistaa voin taas ensi tapaamisen kun kuiskasin sinulle sen.

     Minä Rakastan Sua, yhä totta on tänään
     vaan enemmän enemmän se tarkoittaa.
     Minä Rakastan Sua, sulle kaikkeni annan ja
     elämä vie meitä päin parempaan.

    Välisoitto

2)  Näätkö tuon varjoisen penkin ja puun
    siinä mä sinua ain oottelin
    miettiä suukkoa suloisen suun,
    kun olimme menossa taas tansseihin.
    Rakastavaiset silmissäin nään kun ihana
    yö vaihtui päivään. Kaikki tuo voi vaipua
    unholaan jos ei huolehdi muistoistaan.

    Minä Rakastan Sua, yhä totta on tänään
    vaan enemmän enemmän se tarkoittaa.
    Minä Rakastan Sua, sulle kaikkeni annan
    ja elämä vie meitä päin parempaan.

    Minä Rakastan Sua, yhä totta on tänään
    vaan enemmän enemmän se tarkoittaa.
    Minä Rakastan Sua, sulle kaikkeni annan
    ja elämä vie meitä päin parempaan.

   -Matti&Teppo-