Jippii...vähäx oon happy! Ja syy siinä,kun kävin sii kahentoista aikaan iskelmän kotisivuilla äänestämässä iskelmä listaa ja sit meni joku tunti niin sielt iskelmästä se Hannu Ahonlaita soitti minulle...menin paniikkiin enkä heti tajunut mistä se ukkeli soitti vaikka sanokin. Niin no sit sii jotain juteltiin ja se kyseli jotain kysymyksii...kun minun listani oli 1. Lauri Tähkä & Elonkerjuu - Hetkeksi en sulle rupia, 2. Charles Plogman - Jos minut kesyttäisit ja 3. Jani&Jettsetters - Etupenkillä. Niin no kuitenkin voitin sen listaäänestyksen...
ja lupasi laittaa sielt jo heti postiin Tommi Soidinmäen uuden levyn. Saahas nähä koska tuo kyseinen levy tippuu postiluukusta sisään...En ole ikinä ennen voittanut missään kilpailussa mitään ja nyt tänään se onnisti.
Toivottavasti noin kävisi kerran tai kahden kuukaudessa...=)

Tässä oisi se levy nyt jonka voitin...
1073713.jpg
                           ISKELMÄ & KESÄ

Kesähän alkaa vasta
Kun saadaan makkaraa
Mies kantaa Tapolasta lihaa

Me nautitaan tunnelmasta
Ei pilvenhattaraa
Pallogrillistä oikeasta sen saa

Kahdestaan
Ollaan vain hiljaa

Nyt nautitaan, kuunellaan
Iskelmää ja kesää
Näin lämmittää kesäsää

Nautitaan, grillataan
Luontokin näin herää
Ei pyytää voi enempää

Järven takaa laulu
Soi Kari Tapion
On maisema kuin taulu iskelmän

Kuin kuningas mä oisin
On rikkaus suunnaton
Kun elää näin mä voisn kesän tän

Kahdestaan
Ollaan vain hiljaa

Nyt nautitaan, kuunellaan
Iskelmää ja kesää
Näin lämmittää kesäsää

Nautitaan, grillataan
Luontokin näin herää
Ei pyytää voi enempää