VIRTA VIE VIRTA TUO

Taipuu tuulessa puu jossain yöhön kantautuu,
laulu kiehtova herkkä satakielen. Ohje kuutamon tuon
joen pintaan välkkeen luo, kaipuu polttava täyttää taas mielen.

VIRTA VIE VIRTA TUO ON LAINEET TÄYNNÄ ELÄMÄÄ
VIRTA VIE VIRTA TUO JA JOSSEN ENÄÄ SUA MÄ NÄÄ
VIRTA VIE VIRTA TUO ON SENTÄÄN MEILLÄ MUISTOT NUO
VIRTA KULJETTAA MEIDÄT NIIDEN LUO

välisoitto

Virtaa pitkin kulkeutuu yksinäinen ajopuu,
meitä kaksi näin yössä taivaltaa.
Matka mittaamaton meillä kummallakin on
eikä määränpäätä osaa oivaltaa.

VIRTA VIE VIRTA TUO ON LAINEET TÄYNNÄ ELÄMÄÄ
VIRTA VIE VIRTA TUO JA JOSSEN ENÄÄ SUA MÄ NÄÄ
VIRTA VIE VIRTA TUO ON SENTÄÄN MEILLÄ MUISTOT NUO
VIRTA KULJETTAA MEIDÄT NIIDEN LUO

välisoitto
kertosäe 2x

                SINIKELLOT SOITTAA

SINIKELLOT SOITTAA,
SINIKELLOT SOITTAA,
MULLE LAULUN KEVÄISEN,
KESÄ UUSI KOITTAA, KESÄ UUSI KOITTAA,
SEN TIEDÄN KUN KUKKAA KATSELEN.
EI VIIMA TALVEN RAKKAUTTA KESÄÄN VIEDÄ VOI,
EI JÄÄNYT SYDÄN KYLMÄSTÄ SEN ONNESTA UNELMOI,
SINIKELLOT SOITTAA,SINIKELLOT SOITTAA MULLE LAULUN
KEVÄISEN.

Soi syksyn tuulessa vain kesän kaipuu
se valtaa sydämeni kokonaan
nuo kaikki kauniit sinikellot taipuu
ne päänsä taittaa pintaan kylmän maan.
Kun hiutaleita lasiin hiljaa viirtyy,
mä niitä katson lumoutuen niin kesän kaikki
kauniit hetket siirtyy, mun sydämeen, kun niitä hyväilen.

kertosäe 1x

Niin ruska syksyyn kohta talveen vaihtuu
ja kesän valo hiipuu hämärään
tuo tuuli lämmin, kylmään usvaan vaihtuu
sitä koskettamaan hetkeksi jään.

kertosäe 2x

nämä kaksi laulua löytyy Rainer Frimanin levyltä, en tiiä onko kukaan teistä
ikinä kuunellut tätä kyseistä iskelmä laulajaa tai kuullut jostain,mutta nämä kaksi
laulua on mun lemppareita ja näitä on tullut myös laulettua karaokessa. :)
Kuuntelen itse tosi paljon iskelmii,en pidä hirveesti mistään techno jumputuksesta,
iskelmii oon kuunnellut jo pienestä pitäen.