Olen Maarit Salo ja asun Riihimäellä. Olen 30vuotias ja ammatiltani oon siistijä. Harrastuksiini
kuuluu jalkapallo,keihäänheitto ja hiihto. Minulla on yksi lapsi. ja minulla on valkoiset hiukset
ja beigen väriset silmät. Musiikki josta pidän on ooppera. Lempiartistini on Rainer Frimanin
ja biisin nimi sinikellot soittaa. Itseäni kuvaa parhaiten massahurmuri.

Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)

* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohjenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja "adjektiivi")